Wsparcie Techniczne
12 maja 2016

Nasza firma oferuje swoim klientom dostęp do najwyższej klasy inżynierów, części zamiennych, dokumentacji i aktualizacji oprogramowania do oferowanych przez nas produktów.

Zdajemy sobie sprawę, że jakikolwiek przestój w działaniu sieci telekomunikacyjnej może oznaczać wymierne straty dla przedsiębiorstwa, dlatego też oprócz grupy wykwalifikowanych inżynierów wsparcia, oferujemy także na większość naszych produktów serwis gwarancyjny z wymianą sprzętu maksymalnie na następny dzień roboczy.

Decydując się na zakup sprzętu współpracę z nami już na samym początku zyskujecie Państwo:

  • profesjonalne wdrożenie systemu w Państwa firmie,
  • szkolenie techniczne administratorów sieci: analiza konfiguracji w Państwa firmie, pokazanie kluczowych funkcjonalności w celu maksymalnego wykorzystania nowego systemu, monitorowanie sieci, symulacja zdarzeń,
  • gwarancję NBD – wymiana sprzętu maksymalnie na następny dzień roboczy,
  • pomoc w modyfikowaniu konfiguracji, dostęp do aktualizacji oprogramowania,
  • możliwość sprawdzenia testowej konfiguracji w naszym laboratorium,
  • miły i fachowy kontakt!

Bezpośredni kontakt telefoniczny do naszych inżynierów pod numerem telefonu:

Tel: +48 178660851

Tel: +48 178660849

aktywa@elmat.pl

×

Pliki cookies w naszym serwisie.

Informacji zarejestrowanych w plikach "cookies" używamy m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Możesz zmienić ustawienia dotyczące "cookies" w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli pozostawisz te ustawienia bez zmian pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień plików "cookies" może ograniczyć funkcjonalność serwisu. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.